Stund av lycka

Konstaterade ikväll att det var mysigt och välkomnande att komma hem till en trädgård där grillen redan var igång. Lite översvämning i hjärtat blev det allt, när jag hittade mAnnen tillsammans med våra Skåneboende ungdomar i köket. Vilken omtänksam överraskning! 

Vi fyra fick en härlig kväll tillsammans med gott vin, grillade grönsaker och röding, samt hemmaslagen aioli. Han är bra på att strö silverglitter över vardagen, mannen som jag har mött. ❤

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Stund av lycka

  1. Eva Swedenmark skriver:

    Pernilla, jag vet inte varför men din blogg påstår hela tiden att jag har fel lösenord och godkänner inte min rätta mailadress, jättekonstigt,. Min inlägg går inte igenom. Försöker nu en gång till med en annan mailadress: Ville säga att en man som strör silverskimmer över vardagen, det kan jag också tänka mig!

  2. pbloggen skriver:

    Men så konstigt! Jag har inte hört att någon annan har problem, men det är klart – de låter det kanske bara vara. Jag är glad att du hör av dig. Ska kolla om det är något lurt med inställningarna.
    Ha en riktigt skön midsommar! ❤

  3. mittilivetochjag skriver:

    Låter underbart! Kan ju inte bli bättre 🙂
    Kram!

Kommentera

