*kollar*

Jag känner mig som en liten fönstertittare, som numera mest bara läser blogger. Det egna skrivandet har bleknat bort. 😦

Det känns lite saknigt emellanåt och ingen annan jag kan förändra det.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till *kollar*

  1. Maria skriver:

    du skriver när det blir för trångt i huvudet eller hur? Jag tänker mig alltid dig som en periodare 😉

  2. MarveW skriver:

    Det är klokt att göra som man själv vill och känner för.

  3. pysbloggen skriver:

    När det vill ut, kommer det ut.

  4. pbloggen skriver:

    Mittiprick, Maria! 🙂 Jag är nog periodare med det mesta.

  5. pbloggen skriver:

    Marwe – visst är det! Men skrivlängtan finns ju inuti mig, nästan hela tiden.

  6. pbloggen skriver:

    Pysbloggen – haha! Japp!

  7. mittilivetochjag skriver:

    Ibland blir man bara trött på att blogga, jag är där just nu. Men kanske att man kommer tillbaks med hull och hår en dag. 😉
    Kram!

  8. pbloggen skriver:

    Ja, det är väl så. Orden far runt i huvudet, men vill inte riktigt hitta ner bland tangenterna.
    Vi håller ett öga på varandra iallafall. 😉

Kommentera

