Kanske är det så?

Jag frågar henne om hon har någon blogg numera, vännen som jag lärde känna just den vägen. Hon svarar att hon inte har det, eftersom behovet inte längre finns.

Jag funderar mycket över hennes ord.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kanske är det så?

  1. Maria skriver:

    Vissa kanske bara behöver skriva av sig om det är rörigt i livet. Själv gillar jag att babbla med det skrivna ordet

  2. pbloggen skriver:

    Så är det säkert. Själv har jag ord som far runt som projektiler i huvudet, hela tiden. Jag formar inlägg per automatik. Men sen kommer de inte längre…
    Hur intressant är det egentligen för någon annan att läsa det jag skriver?

  3. Maria skriver:

    Tja, intressant och intressant- jag funderar aldrig på om det är intressant för någon annan att läsa det jag skriver.

  4. Mies liv skriver:

    Vem skulle jag prata med i tid och otid om inte bloggarna fanns, frågar jag mig! 🙂

  5. Eva Swedenmark skriver:

    Intressant för mig 🙂 Men det viktiga är väl att det innebär något att formulera sina tankar i skrift, jag tydliggör det jag tänker för mig själv

  6. mittilivetochjag skriver:

    Jag själv verkar vara en periodare vad gäller bloggandet. För det mesta har jag ett enormt behov av att leka med datorn. Men ibland tröttnar jag och vill pyssla med annat istället. Då har jag behov av det.
    Kram!

Kommentera

