Omodern?

Tänk moonboots. Tänk päls. Det var ett tag sen va?

Jag måste hämta rakhyveln som finns kvar i Kaoshemmet. Till helgen väntar spa och 200-årsjubileum med väninnorna. Jag kommer att suga upp allt vatten i poolen om jag inte fixar till päsen. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Omodern?

  1. Maria skriver:

    Hahahaha, jag ser bilden framför mig 🙂

  2. Ama de casa skriver:

    Men å andra sidan är den där vinterpälsen inte så dum att ha så här års… 😉

    Oj! Att ni har känt varann såååå länge! Otroligt… Ha ett trevligt jubileum! 🙂

  3. pbloggen skriver:

    Maria – jösses vad jag ser ut! :-/

    Ama – helt rätt, i blåsiga Skåne är det oftast bra med extrapäls. 😉
    Tack – vi ska verkligen njuta av helgen! Jag har lovat att server bubbel på tåget.

  4. Corleonia skriver:

    Du, det kanske går sätta upp hår med hårband 🙂 Vad kul det låter med träff så där 🙂

  5. pbloggen skriver:

    Corleonia – varför har jag inte tänkt på det?! 😉
    Ja, jag ser verkligen framemot helgen.

Kommentera

