Förövrigt…

… kan jag tillägga att säsongens första glögg (Blossa spetsad med rom) går direkt upp i min kreativa hjärna och frigör tankar, prat, dans och humor. Jag undrar om jag förstörde tv-matchen för mAnnen?! Äh! Jag är rolig och spirituell, MFF förlorade…

G’natt!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Förövrigt…

  1. Maria skriver:

    Jag gillar ju inte glögg men jag gillar kreativa hjärnor, prat, tankar och humor så det kanske vore något att prova?

  2. pbloggen skriver:

    Ja, jösses vad jag gick igång! Det sa tjong i huvudet och kvällens underhållning var igång på nolltid. 😀
    Just den här typen av glögg är ok, kan jag tycka. Undrar just om mAnnen vågar servera den igen?!

Kommentera

