Jodå

Stormvarning och hällregn, men det är iallafall fredag. 😉

Trots gråvädret mötte jag bara leende och positiva människor när jag var ute på lunchpromenad och köpte en Ceasarsallad. Ingen matlåda idag. Jag stekte jordnötsbiffar igår, men råkade äta upp dem. De var mumsiga där de låg insvepta i ett stort blad isbergssallad. WoW – visst var det du som skrev om dem? Goooda!

För att lätta upp Lovikkastämningen bjuder jag på en bild ifrån förra julen.

wpid-gosmsphoto1387916808100.jpg

Gå ut och le mot en medmänniska idag och se vad du får tillbaka!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jodå

  1. Vilken tjusig bild ! 😉

    Skulle nog le om jag såg dig sådär på stan. 🙂

  2. pysbloggen skriver:

    Vad heter den här superhjälten?

  3. Ko skriver:

    Fantastisk bild! Och jag blev fantastiskt sugen på jordnötsbiffar…

  4. Maria skriver:

    Du är verkligen… annorlunda.

  5. Corleonia skriver:

    Du är jättefin 🙂 Och du har rätt, man ska leverera ett leende 🙂

  6. Nu log jag när jag såg dig. Jag tror jag la in en bild på mig själv i onepiece för några år sedan, i min dotters, stl small….DET var inte snyggt 🙂

  7. Tomtan skriver:

    Härlig bild!!!!

  8. Tittar in så här på julaftons morgon och önskar dig en riktigt God Jul ! 🙂
    Kram

Kommentera

