Visst ja!

Jag hade ju sprinklat Sriracha över dagens lunch. Det blev jag snabbt varse! 😛

En bra idé det där med ”bovetefärs”, Maria. Eller var det WoW som skrev om det först? Oavsett så är det en ny och välkommen variant i min matlagning.

wpid-20150114_122642.jpg

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Visst ja!

  1. Corleonia skriver:

    Vad är det för något? Jag får googla, ni har så spännande saker 🙂

  2. pbloggen skriver:

    Bovete! Jag kokte upp mitt i grönsaksbuljong innan jag använde det som ersättning för färs. Har sett att Maria blötlägger sitt. Testa!

  3. WoW skriver:

    Bovete är ju m in favorit så det kan jag mycket väl ha försökt sprida omkring mig 😀

  4. Maria skriver:

    Wow spred iden i hemnes kök 🙂

  5. pbloggen skriver:

    Inte Liam heller?! 😉

  6. Tomtan skriver:

    Hundra år sedan jag åt bovete, då som gröt. Vill minnas att den var liksom lite blå…..

  7. Ni slänger er med ord som jag inte begriper…bovete…sricrr.nått.. 🙂 men, kanske man ska våga sig på att testa 🙂

Kommentera

