Tappade bloggar

Nu hade min läsare tappat bort ett par bloggar igen, tror minsann att det var samma som förra gången – Irrhönan och Pysbloggen. Märkligt!

Händer det här dig också?

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tappade bloggar

  1. pysbloggen skriver:

    Du repellerar oss!? Jag har inte upplevt det fenomenet på ett bra tag nu, men WP ställer till med en hel del skumt.

  2. Nä, fast jag har ju å andra sidan ingen blogroll heller 🙂

  3. Ks skriver:

    Tycker det är något nytt på WP varje dag… 😦

  4. WoW skriver:

    Nu händer det inte så ofta men när de flyttat runt knapparna i mobilappen hände det lite titt som tätt 😛

  5. Försvinner det bloggar? Märkligt i så fall…

    Trevlig kväll !

  6. pbloggen skriver:

    Pys – dumma WP som stöter bort dig. 😦

  7. pbloggen skriver:

    Nillan – det är ju en lösning på problemet! 😉

  8. pbloggen skriver:

    Ks – WP lever sitt eget lilla liv…

  9. pbloggen skriver:

    WoW – ooops! Kan det vara jag själv som trycker fel alltså?! Inte bra!

  10. pbloggen skriver:

    Skuggan – bloggarna finns ju tackolov kvar, men jag ser inte uppdateringarna per automatik. Dumt!

Kommentera

