Snart snart

.. är det helg igen!

Ikväll är det dags för middag med några väninnor. Det ska bli riktigt roligt, även om en kär vän inte kan komma pga sjukdom.

Jag pysslade i köket hela gårdagskvällen. Det är ju bland det bästa jag vet! Bordet  dukades imorse och bubblorna ligger på kylning.

Förresten så hjälpte mAnnen mig med gardinerna igår. Och vet ni? När vi stod där och betraktade resultatet, tog han mig i famnen med orden ”ok, jag erkänner. De är faktiskt snygga!” Yes!

Nu har jag inte tid med er längre. Måste logga ut och plocka ihop mig! Ha en härlig afton därute!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Snart snart

  1. WoW skriver:

    En härlig afot på dig med 🙂

  2. Corleonia skriver:

    Vad kul att få ”gillande” på gardinerna!
    Ha en trevlig kväll du med 🙂

  3. miatankar skriver:

    Kikat runt i din blogg. Slås av hur enkelt du skriver, med ett så fint flyt. Toppeninlägg, helt enkelt!

    Jag hoppas ni hade trevligt igår kväll!

  4. Glada gumman skriver:

    Hoppas du får en riktigt fin middag med dina väninnor, det brukar man ju oftast få 😉

  5. Tomtan skriver:

    Förstod väl att han skulle vekna 😀
    Hoppas du haft en härlig helg!

  6. pbloggen skriver:

    Tomtan – ja, det ÄR ju snygga, klart att han också skulle se det efter ett par dagar. 😉

Kommentera

