Världsliga ting

När det blir lite virrvarr i huvudet och moderskänslorna fått sig en törn, känns det bra att hitta ett greppbart problem: svarsfunktion i kommentarfältet.

När jag svarar på kommentarer i min blogg, lägger de sig i kronologisk ordning. Därför brukar jag inleda med namn på den jag svarar. I andra bloggar ser jag att svaren kommer lite vid sidan av kommentarerna, så att det faktiskt blir ett lättföljt flöde.

Är det någon inställning jag har missat?!

Svar till: en som önskar ett mer flytande samtal…

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Världsliga ting

  1. Jag har inte satt mig in i det olika funktionerna, det funkar rätt bra hos mig, det jag stör mig lite på, är att jag får aviseringar från vissa inlägg till mobilen (förmodligen WP användare) men sen när jag kommer in via pc kan det ligga andra kommentarer som jag då kanske svarar på senare…ser ju ut som jag prioriterat att svara på vissa kommentarer, men så är det inte 🙂 men, det stör mig lite att det ser ut så..

  2. Maria skriver:

    Du får svara på svarafunktionen under varje kommentar, annars lägger sig svaren bara på en rak linje.

  3. Maria skriver:

    När jag går in från läsaren finns den men inte när jag skriver här från din sida. Märkligt.

  4. adminpanel/ inställningar/ diskussion/ diskussionsinställningar/ övriga diskussionsinställningar för kommentarer/ ruta fyra anger du hur många svar du vill ha på varje kommentar (jag har 10). 🙂

  5. livsglimtar skriver:

    Maria och I skuggan av … Tack, det finns mycket jag inte fattar här inne. Undrar en sak jag också, när jag klickar in mig på Färskpressat så får jag bara nya inlägg på engelska, jag vill ju ha de svenska nya inläggen. Hur och var ändrar jag den inställningen! Sååå tacksam om ni hjälper mig. ❤

  6. Corleonia skriver:

    Jag går på datorn via pratbubblan uppe på höger kant och svara på vart meddelande den vägen.

Kommentera

