Jakten på de goda rutinerna fortsätter

Vaknade pigg som en lärka en stund efter sex. Hopp ner i kläderna och ut i den nyvakna morgonen, bara jag och kviddevittande fåglar. Inga hörlurar, ingen Runkeeper. Gjorde slut med den sistnämnde när jag bytte mobil. Jag mäts och loggas på längden och tvären på jobbet, det får räcka. Resten ska vara lustfyllt och den delen bleknar ibland när jag ska fibbla med mobilen.

Kaffet fick bubbla klart när jag gjorde några armhävningar och solhälsningar. Intressant hur många olika ställen det kan knaka på i kroppen…

Rågbröd med avokado och lite bloggande. Så där ja! Nu kan dagen börja!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jakten på de goda rutinerna fortsätter

  1. Tomtan skriver:

    Låter som en bra start på dagen….. Här har det kursat.

  2. Corleonia skriver:

    Välkommen måndag 🙂

  3. pbloggen skriver:

    Härligt att känna så! 🙂

Kommentera

