Det syns i ögonen!

wpid-2015-04-17-08.01.41.jpg.jpeg

…att jag är full av liv idag. Ja, håret berättar kanske att hjärnan jobbat i natt.

Det känns befriande att vara jag idag.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Det syns i ögonen!

  1. Maria skriver:

    Vad fantastisk du ser ut!

  2. pbloggen skriver:

    Jösses! Hela jag fyller ju jobbskärmen. Hm? Lurigt det där med storlek på bild appar och på nätet.
    Tack… 😉

  3. WoW skriver:

    Lägger du upp bilder på döttrarna 😉
    Fräsch som en nyponros!

  4. Roligt att få se en bild på dig. 🙂
    …syns att du är full av liv. Härligt!

  5. pysbloggen skriver:

    Det gör det verkligen! Men den frisyren är inget att komma med mot hur min ser ut när jag vaknar.

  6. pbloggen skriver:

    Haha! Ska vi ha en tävling?!

  7. Elisabet skriver:

    Och jag minns hur len din hand var ….

  8. pbloggen skriver:

    Åh, Elisabet…
    Jag glömmer aldrig din min när jag överraskade dig i Ystad.
    Och vet du? Jag vill göra om det, fast nu blir det på annan ort. 😉

  9. irrhönan skriver:

    Nu ser jag vem dina döttrar liknar! Vilken härligt underbar bild!

  10. Corleonia skriver:

    Jättefin! Och vd du sprider glädje med den bilden 🙂
    Tack !

Kommentera

