Det där med lycka

-Mommo? Mommo?

Tassandet av små mjuka fötter, två bruna ögon och ett leende.

Det är lycka.

Jag sitter köket och dricker morgonkaffe när Min lille prins nyvaket kommer gående i hallen.

Visst hade jag hört det där med ”Livets efterrätt”  wpid-2015-07-21-12.30.04.jpg.jpegoch att det är fantastiskt med barnbarn, men inte kunde jag tro att det skulle kännas så här i hjärtat. ❤

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Det där med lycka

  1. Maria skriver:

    Hmmm… jag är fortfarande tveksam 😉

  2. WoW skriver:

    Barnbarn blir säkert bra det med, men jag vill absolut hinna med ett par till hundar innan dess 😉

  3. Corleonia skriver:

    🙂 myspys!

  4. Znogge skriver:

    Vilken lycka och jag tror mig förstå dina känslor även om vi inte hunnit få någon efterrätt än…

    Kram

  5. kacklas skriver:

    Jo då, jag har fem, men tycker nog att man kan gå för mkt efterrätt. Jag träffar dem gärna och ställer såklart upp om det behövs. Men jag lever inte genom barnen och barnbarnen. Min efterrätt är att barnen är vuxna med bra liv och mår bra med sina familjer

    • pbloggen skriver:

      Jag förstod ganska tidigt att inte leva genom någon annan än mig själv. 😉
      Efterrätt för mig intas vid guldkantade tillfällen, inte varje dag.

  6. Eva Swedenmark skriver:

    Jag tänkte att det blir väl trevligt och kul med barnbarn , men fattade inte att jag skulle drabbas av en så fin allomfattande förälskelse.
    P: jag fattar äntligen hur jag ska kunna kommentera på din blogg, genom Google! Annars har mina inlägg inte gått igenom, det har bara stått: fel lösenord

    • pbloggen skriver:

      Härligt att se dig här, Eva! ❤️

      Jag blir alltid så hjärtevarm när jag läser om dig och lille M, underbara små berättelser.

Kommentera

