Obs! Arrangerad bild

Första semesterdagen och då trillar sommaren ner i Skåne. 😆
Ett humörsmoln placerade sig över mig igår eftermiddag och kändes även tidigare idag. Dess emellan sprack det upp. Men det är nåt märkligt med vädret i år. 😉

Femton grader i vattnet kändes onekligen uppfriskande, men jag är ju lite knäpp så jag njöt i fulla drag.
*P*

wpid-20150803_122459.jpgNu sitter vi i trädgården, på fina trädäcket och dricker rosé jag, Yngsta och mAnnen. Härligt!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Obs! Arrangerad bild

  1. ewa28 skriver:

    Jag är på Gideons ring nu 😄😉

  2. MarveW skriver:

    Önskar en fin semester! Även jag startade idag och jag är verkligen tacksam för en bra start.

  3. Ko skriver:

    Kom hit och lek vettja !

  4. irrhönan skriver:

    I år har jag inte badat i danskt eller svenskt hav, men”bara” i Indiska Oceanen .. 😉

Kommentera

