Bara jag

Extrainsatt semesterdag.
Bara jag, mina tankar och havet.

image

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Bara jag

  1. Maria skriver:

    Underbart!

  2. Ko skriver:

    Gott så! Malmö liksom… Förödande vackert

  3. Znogge skriver:

    Kan väl inte bli mycket bättre än så!

  4. surridurr skriver:

    Inte dåligt alls, då bestämmer du ju alldeles själv. Malmö är fint. Doppade du dig i havet? Kallt?
    Kram

  5. WoW skriver:

    Det är intressant att så länge jag bodde i sandlandet kallade jag havet för havet fast det inte är så särskilt salt där om man jämför med häruppe bland kobbar och skär… häruppe kallar de havet för ”sjön”
    Lite komiskt ändå 🙂

    • pbloggen skriver:

      Här hemma är vattnet knappt salt, inte om jag jämför med Italien eler Grebbestad. 😉 Hav är det dock fortfarande. Sjöar badar jag helst inte i.

      • WoW skriver:

        Medelhavet är ju inte jämförbart, men i Grebbestad är det ju oceansälta som här bland kobbar och skär 🙂
        Fast jämför du med dem i hufvudstaden har du ju rätt salt vatten ändå 😉

  6. Ama de casa skriver:

    Såg ut som en väl vald extra semesterdag 🙂

Kommentera

