Om solsken och sånt – tror vi kallar det livet.

Igår var jag ett enda solsken. Ja, det höll faktiskt i sig fram till en kvart innan tio idag.

Jag är inte arg, bara frustrerad och ”trött på”.

Kan jag inte bara få åka med dig Maria till Friheten? Där kan vi dansa till djembetrumma och lösa världsgåtan. Alla som vill är välkomna!

*P*

Helgen var fantastisk och jag vill berätta om den, men måste hitta rätt stämning igen. To be continued… 😉

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Om solsken och sånt – tror vi kallar det livet.

  1. Maria skriver:

    Jag skulle behöva stampa lite brett och skrika ut en massa ilska!

  2. pysbloggen skriver:

    Bara jag som har det lugnt, än så länge?!

  3. Corleonia skriver:

    Trädkrama och skrik kan göra att trycket lättar.
    Eller en kopp kaffe 😀

  4. WoW skriver:

    Ingen ilska på västkusten, kom hit vetja 😀

Kommentera

