Tandläkarväder

Han sjunger om det, Lars Winnerbäck. Nu blev det alldeles mörkt utanför mitt fönster och regnet gör trottoaren ett par nyanser mörkare. Imorgon ska jag påbörjar tandtillfixningen. Två nya kronor ska jag få, eller få och få, det kommer att spraka loss på runt 12.000 kr. Pengar som jag kunde haft roligare för, men samtidigt är min tandhälsa viktig för mig. I nuläget finns dessutom möjlighet att få arbetet gjort, vilket jag är glad för.

Ikväll väntar siffergranskning i föreningen jag bor i, dags för revision alltså. Jag kan inte hjula, annars hade jag gjort det. 😉 Maria väckte ett begär efter chokladkakor för en stund sedan. Visst hinner jag baka innan siffermötet? Då väntar kaffe och kaka som belöning. Så får det bli!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Tandläkarväder

  1. Maria skriver:

    Klart att du hinner.

  2. Corleonia skriver:

    Vad blev det för bakat då?

Kommentera

