Andas…

Nej, jag vill verkligen inte vara här. Men jag är ju ett under av självbehärskning när jag hindrar mina fötter

image

ifrån att trumma iväg ut genom dörren. Ut i regnet. Ett under… 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Andas…

  1. Maria skriver:

    Du har blivit så… vuxen? 😉

  2. WoW skriver:

    Det blir ju bra när det är klart, då är det värt det.
    Om det inte vore till någon nytta kunde du traskat därifrån

  3. Tomtan skriver:

    Ett ställe som jag undviker att besöka…..

  4. Znogge skriver:

    Förstår din känsla men det blir inte bättre av att man flyr fältet utan tvärtom…

    Lycka till!

  5. Corleonia skriver:

    Bästa känslan – att få gå ut efteråt! 🙂

Kommentera

