Skärp till mig! Nu!

Men vad är detta?! Jag är ju en riktig surkärring idag.  sur

Fixade frukost till kollegorna, dekorerade med MFF-halsduk, skickade ut mail med fin bild och bjöd in. En av kollegorna var lite förvånad över mitt fotbollsintresse. Jag förklarade att det mer handlade om att jag ville ha lite kul på jobbet, gemenskap, ”något måste hända för här är så tråkigt”. Ooops! Jaja, nu var det sagt.

Så slår det mig plötsligt att jag kände mig frustrerade och tjurig för ett tag sedan och bloggade om det. Kollar tillbaka i bloggen och hittar inlägget den 30 juli, dvs för en månad sedan.

Jäkla hormoner!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Skärp till mig! Nu!

  1. pysbloggen skriver:

    Hormoner, starka kryp!

  2. Znogge skriver:

    Nåja, fira MFF:s triumf är verkligen aldrig fel! Kollegorna hade sina halsdukar och eleverna sina MFF-tröjor!

  3. Så när du har pms så festar du till det lite grann…jag tänker det kunde varir värre 😃

Kommentera

