Det vände

Självklart vände det, hormonerna somnade kanske om.

”Utvecklingssamtalet” med chefen sköts fram en vecka. Lika bra det. Jag hade ju bara varit som en kobra på avgiftning ändå. Idag tog jag nya tag med mig och det gick hyfsat.

Ikväll har jag uppviglat nya vänner till att resa med mig nästa år. Jag vill till Berlin! Där ska jag strosa runt, åka kollektivt, ta massor av bilder, äta gott och tokprata. För att jag vill, kan och längtar.

Älskade mAnnen bjöd på grillad fisk, hemmagjord aioli och massor av vitt vin ikväll. Med en slurk whisky, image

älskade gudomliga dryck, avslutar jag fredagen.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Det vände

  1. Micke skriver:

    Tänk vad det kan svänga ibland !
    Min dag var din lik men så på eftermiddagen så gick solen upp på jobbet, och allt vart betydligt roligare igen 🙂

  2. Maria skriver:

    en kobra på avgiftning 😀

  3. Corleonia skriver:

    Åh, så gott att det blev en fin avslutning på fredagen.

  4. WoW skriver:

    Ibland är det bättre om saker får vila lite på sona lagrar. Du kunde ju åkt med till Berlin i våras… det var ju ungefär vad vi pysslade med… och gick på finfin restaurang 😀

  5. pysbloggen skriver:

    Whisky vill jag gärna lära mig att dricka.

  6. Znogge skriver:

    Härligt när det svänger och vänder till det bättre!

    Berlin är en alldeles fantastisk stad som jag gärna återvänder till!

    Trevlig lördag 🙂

  7. livsglimtar skriver:

    Berlin haha 😉 får mig att tänka på när svågern och jag var där med kollegerna på en kick-off, efter flådig middag med dans spred gänget ut sig och jag och svågern vi pratade och pratade, upptäckte sent att alla andra dragit vidare på stan. Det är då på vägen till hotellet vi inser lagom i hatten att vi inte vet var vi är och inte kommer ihåg vad hotellet heter. Om jag säger att vi gick och gick den natten så överdriver jag inte, till slut innan vi tog in på ett nytt hotell, såg vi äntligen vårt hotell. Jag har inte varit så sugen på Berlin sedan dess …

Kommentera

