Ibland är ingenting allt.

Väntan i ett rum med några stolar. Inredningstidningar på ett bord. Mönster av växter på en av väggarna. Tystnad. 

En dörr i korridoren öppnas och där kommer min älskade dotter ut med orden ”Det var ingenting”.

Vilken lättnad! 

En lång stund stod jag med min yngsta i famnen och mina tårar rann sakta. En äldre kvinna i väntrummet nickade förstående mot mig. 

Vi lämnade Bröstcentrum med lättare hjärtan.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Ibland är ingenting allt.

  1. WoW skriver:

    Skönt!

  2. Maria skriver:

    Bra!!!

  3. MarveW skriver:

    Så glädjande och skönt.

  4. surridurr skriver:

    Vilken lycka!!! Kram

  5. Znogge skriver:

    Åh, så härligt att läsa ❤

Kommentera

