Avspark!

Ölen är serverad, tilltugg likaså. Min blåvita halsduk hänger runt min hals. Nu kan matchen börja precis när som helst. 😎

Förresten så har vi köpt en ny soffa idag. Bara sådär. Mannen som jobbar för några olika möbelbutiker, skickade en soffbild i eftermiddags. Nu är soffan provsutten och jag måste erkänna att jag gick igång på den. 😉 Svart och kanonskön att sitta i. Oj, så snyggt det kommer att bli när min gråa Ektorp får en ersättare. 

Nu match! 

*P*

Och helt ärligt så har jag tippat 3-0 till det gästande laget. Men hoppet – det finns kvar länge!

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Avspark!

  1. ewa28 skriver:

    Jag tittar inte ens. Men vem vet kanske det går bättre för dem då. Jag fick aldrig se Stenmark när jag var liten för när jag tittade trillade han! 😱😄😂

  2. ewa28 skriver:

    Ps Gillar du MFF bör du fika på FEED i Malmö. Där kan man hitta delar av MFF och FC rosengård rätt ofta 😄

    • pbloggen skriver:

      Mitt intresse sträcker sig nog bara till att kolla på en stormatch på tv då och då. Du får titta på Rosenberg och då andra när du är där. 😉

  3. MarveW skriver:

    Det där med sport är inget för mig. Lyckligt ovetande om lag och sånt. En skön soffa är alltid trevligt.

  4. Tomtan skriver:

    Vet inte hur det gick….. Men jag hopps det var en bra match!

  5. Znogge skriver:

    Förvisso inte seger men jag tycker att MFF kan vara nöjda ändå 😀

Kommentera

