End of week

Fredagen kommer i sällskap med en sjuhelsikes huvudvärk. Jag känner mig som en huvudfoting, där nacken gnager mot skuldrorna. Kollade i spegeln, men det var inte rikktigt så farligt. 😉

Startkt kaffe och lite rörelse ska väl ordna upp det här också så småningom. 

Sitter och messar lite med dottern på andra sidan jorden. Visst är det fantastiskt att det fungerar?! Hon skickar bilder och berättar, och mammahjärtat bara myser. Själv skickar jag en bild på vår nya soffan som intagit vardagsrummet. Den är stor, men snygg. Jag hittade en bra plats i hörnet direkt. Nu ser jag andra saker som ska ändras i rummet, ty det ena ger det andra.

Kanske dags att lyfta på rumpan och hoppa in i duschen? 

Ha en skön fredag!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till End of week

  1. Maria skriver:

    Jag fattar fortfarande inte hur det där fungerar, att man kan skicka text och bilder till andra sidan jordklotet och få svar sekunden efter 😀

  2. pysbloggen skriver:

    Jag fattar inte kameran. Alls. Hur kan vi ens ta bilder? Och dessutom skicka dem vidare – med en telefon som inte har en tråd? Kameran är för mig obegriplig. Och radion. Och hur man bygger ihop en ikeahylla.

  3. Znogge skriver:

    Visst är det skönt att man kan hålla kontakten på ett smidigt och enkelt sätt!

  4. surridurr skriver:

    Ja det är helt fantastiskt. Inte minst för er som inom familjen bor långt ifrån varandra. Kul med ny soffa. Absolut, det låter dyrt. Inte bara vad soffan kostar, utan också allt annat som också måste göras pga soffbytet.
    Hoppas det blir jättefint och mysigt!
    Kramis

Kommentera

