Hörni experter!

Nu behöver jag er hjälp.

Bredvid mitt bloggnamn, i läsaren, finns en pytteliten bild av mig med orange halsduk. Den måste jag ha lagt dit alldeles själv, det fattar jag. Men hur ändrar jag den?! Jag är helt oförmögen att hitta platsen där det kan göras. :-/

Nu står alltså mitt hopp till er. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hörni experter!

  1. Chili skriver:

    Kolla i menyn under användare, där finns en länk till dig som användare klocka på den. Till höger kommer en bild på dig upp med texten Nuvarande Gravatar.
    Den måste du klicka på och ändra. Kan ta några timmar upp till en dag tills det ändras.

  2. Maria skriver:

    Jag ser bara citroner? Är det din avatar? Eller är det en bild du lagt in i dina inställningar i bloggen?

  3. Maria skriver:

    Vad händer om du klickar på den?

  4. Maria skriver:

    Nu ser jag den. Den måste vara i din WP adminpanel i inställningar. Jag hade en egen bild i min träningsblogg.

  5. WoW skriver:

    Nu verkar det vara en hund istället 🙂

  6. Znogge skriver:

    Jag och tekniken är inte den bästa men förstår att du fått hjälp 😉

    Kram

Kommentera

