Knän

Jag har en fråga:

Om du lägger en hand på ditt knä och sträcker/böjer på benet, känns det något i din hand då? Hörs det något från knäet?

Mina knän krasar som f*n och känslan i handen när man håller den over knäskålen, får håret att resa sig på kroppen. Äckligt!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Knän

  1. WoW skriver:

    Tysta knän och då har jag ändå haft ont i dem sedan jag var 16 år, inget brosk som lenar upp rörelserna…

  2. Mies liv skriver:

    Har inte ont men det låter och känns som en stenkross i dem, särskilt det vänstra.
    Har kollat upp det med expertisen och det är inget farligt alls.

  3. Det knastrar betänkligt om mina knän

  4. Znogge skriver:

    Mina knän knakar och knastrar friskt så ibland undrar jag hur det ser ut inne i dem. Kanske bäst att inte veta…

Kommentera

