Vardagsvågor

Grymt ont i knäna, feberkännig. Allmänt besvärad. Så var det en stor del av gårdagen. 

Någonstans under eftermiddagen vände det. Tackolov för det! Sammanstrålade med mAnnen på Friskis efter  jobbet, precis som vi kommit överens om under semestern. image

Nu är det verkligen hög tid att ta tag i träningen. Vi började väldigt lugnt med ett uppmjukande pass. Det är nog sånt som de flesta av oss behöver, vi som sitter vid en dator dagarna i ända och de som jobbar mycket och tungt med kroppen. Jag och min käre sambo tex. Underbart var att se min store fd hantverkare ömsom veva runt som Don Quijote, ömsom ligga som en omkullvält sköldpadda på golvet. Hur jag själv ser ut? Ungefär likadan, men ett par modeller mindre. 😉

Ikväll har jag skrivit ut protokoll till lördag. Tänkt positiva tankar och skämts över mina tillkortakommanden. Varför tror jag att människor som har det ”bättre ställt” än mig, ska döma mig och det som är mitt?! Dumt, ack så dumt.

Bokdags, ytterligare en av vågorna från semestern, dvs att jag läser igen.
image

Härligt!

G’natt!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vardagsvågor

  1. MarveW skriver:

    Härligt med Friskis. Så glatt när man väl kommer dit.

  2. Maria skriver:

    Det får mig att tänka på psykoexet som konstaterade att hem till mig, i förorten, kunde man ju aldrig bjuda in syster och hennes fine man… Bankvärlden passade tydligen inte i en trea i betongen. Det var lättare att byta ut exet än lägenheten.

  3. Znogge skriver:

    Så skönt att vara på G. Jag är inte riktigt där än men snart så… Hoppas jag i alla fall!

  4. pysbloggen skriver:

    Ont i knäna, kan det vara vädret? Mina är stundtals helt oregerliga.

  5. ewa28 skriver:

    Vackra bilder 💛

  6. ewa28 skriver:

    Kommit en ny bok som heter Självmedkänsla. Verkar superbra. Kan laddas ner från Elib 👍🏻

Kommentera

