Dagen V

…som i vinprovning.

Jag känner mig extremt stressad. Far runt med dammsugare, diskar karaffer, räknar vattenglas och kaffekoppar. Käre sambon sitter lugnt med tidningen, innan han drar igång med att hämta bord och stolar. Då bloggar jag för att få ert stöd och er förståelse. Märkligt.

Musik i huset. Jag irriteras och säger till mAnnen att byta och sätta på något jag känner igen. Mitt huvud klarar inte mer just nu. 😕

Det kommer att gå bra idag. Visst? 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Dagen V

  1. Chili skriver:

    Självklart!

  2. AllaMinaDagar skriver:

    Det kommer att gå fint!

  3. MarveW skriver:

    Klart att det kommer att gå bra! Ha kul, bjud på ett leende så är allt löst.

  4. irrhönan skriver:

    Var dig. Det är bara du som ställer kraven, skit i dem. Njut av ögonblicken – snart är de över. Gläds åt gott vin och att fylla huset med folk – gläds åt tystnaden när de går igen 😉
    Det kommer att bli en kanonkväll. Var bara dig.

  5. Maria skriver:

    Ja, självklart!

  6. surridurr skriver:

    Övertygad om att det kommer att bli en trevlig kväll. Rapportera sen hur det gått. Men du, jag måste bara säga……..jag skulle ha gått i taket av ilska om jag stressar med att fixa och dona hemma OCH sambon/maken sitter och läser. Det är inte OK tycker jag. Kram

    • pbloggen skriver:

      Jag hade också gått i taket om det inte vore för att jag var bombsäker på att han skulle köra på i 190 knyck efter läsandet. Precis så blev det också. 😉

  7. WoW skriver:

    Hoppas allt gick som smort!

Kommentera

