Det beror på hur man ser det

Igår pratade vi lite mat på jobbet. Ett kärt ämne. 🙂

En kollega hade frågat mig om recept till rödbetsbiffar och min nya kollega undrade om jag hade nötfärs i dem. Hon blev lite förvånad över att jag inte hade det.

-Min man måste ha kött varenda dag. Det har han alltid ätit och han arbetar ju dessutom med köttdjur hela dagarna, förklarade Den nya.

-Jaha… Ja, jag har ju en god vän som jobbar på Systembolaget, svarade jag.

Slut på diskussionen.

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Det beror på hur man ser det

  1. WoW skriver:

    Haha den var bra 😉

  2. Maria skriver:

    Underbart!

  3. AllaMinaDagar skriver:

    Ha ha… den var bra!

  4. MarveW skriver:

    Suveränt bra!

  5. Znogge skriver:

    ha ha, där fann du dig snabbt 😀

Kommentera

