Att falla för frestelse

Vi tog en lång promenad igårkväll, jag och mAnnen. Stora, mjuka snöflingor singlade tyst genom tillvaron och det var en perfekt avslutning på en fin helg.

image

Vilken tur att jag ville leka igår, nu töar det igen.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Att falla för frestelse

  1. miatankar skriver:

    Åh, är du en snöälskare? Jag var där förr, men för mig kunde hela vintern få passera utan en enda snöflinga! Snö medför väldigt ofta halt underlag innan den är borta! Halkigt underlag gillar jag inte… 😉

  2. Corleonia skriver:

    Ha ha, själv har jag svårt att låta bli att hoppa i vattenpölar. Barnasinne va? 😉

  3. Jag skriver:

    Ohh, det där har inte blivit av i år! När första snön kom var jag så väldig sjuk…

  4. Znogge skriver:

    Ja, det gäller att passa på för i våra trakter bli i alla fall snön sällan långvarig. På gott och på ont.

  5. gunnardeckare skriver:

    Snön tar fram barnet i oss. Nära att jag gjorde en snögubbe i morse men jag var för trött efter skottandet.
    Vi har flera dm snö som ligger kvar här och nu ska det bli kallare så det blir nog ett tag.

  6. Tomtan skriver:

    Visst är det underbart med snö!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

