Jodå

Jomen visst skulle jag kunna tänka mig att sitta vid en lägereld med Stefan. Sauk alltså. 😎

Jag som inte velat se programmet, efter att ha halkat in i Morgans program och bevittnat Claires superego under några minuter. Men så förstod jag att det var herr Sauks kväll, så jag gav det en chans. Bra beslut!

Någon mer än jag som väntade på att Assad och Rosie skulle komma ner i fallskärmen tex?! 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Jodå

  1. miatankar skriver:

    Det var under ”Allings kväll” som det inte var så trevligt. Övriga program har varit bra, tycker jag… och kvällens var småmysigt…

  2. WoW skriver:

    Såg lite för någon vecka sedan hos min mamma och så såg jag programmet idag.
    Amanda och Claire är ju irriterande ouppfostrade och mesiga tycker jag!!
    Tydligen tycker fler det nästa vecka så då får man väl ta sig en kik då med om jag minns

  3. surridurr skriver:

    Jag gillar programserien. Däremot gillade jag inte Claires uppförande under Morgans avsnitt. Men det var det väl ingen annan heller som gjorde?

  4. gunnardeckare skriver:

    Vi såg på det programmet också och tyckte att det var intressant att höra mer om Stefan Sauk. Annars följer jag inte den serien.

  5. Maria skriver:

    Jag som är helt ointresserad av kändisars liv skulle hellre vilja se Bloggarna på slottet!

Kommentera

