Dimma, dis och duggregn

Skånsk vinter alltså. Det är lite vanskligt att bege sig ut på promenad i sånt väder, åtminstone om man bär glasögon. 😎 Men så fick det bli när jag kom hem idag. Sambon åkte iväg på middag hos våra vänner, jag hade tackat nej. Jag har blivit lite bättre på det där, att lyssna på mig själv och prioritera det som känns bäst. Efter promenaden åkte Svantes program fram och så letade jag upp en spellista på Spotify, ”Nu jävlar!”. Träningsmusik som jag aldrig själv skulle ha valt, Iron maiden och Mustasch, ligger en bit bort från min musiksmak. Men det funkade utmärkt kan jag berätta! Ut med yogamattan på golvet och fram med pilatesbollen, hej och hå! 

Dusch och lite mat i magen, och nu har jag landat under filten. Tror att jag ska läsa litegrann innan Lars Lerin får besök av Leif GW. ”Han är ett väsen” sa Persbrandt om Lerin. Ja, han är nog det va? 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Dimma, dis och duggregn

  1. Maria skriver:

    Bra smak Svante har 🙂

  2. WoW skriver:

    Speciella är de ju båda två!

  3. MarveW skriver:

    Har tillbringat dagen i Lund men så ju inte så mycket pga vädret. Men oj så blött det var. Mycket vatten på åkrarna.

    Jo, Lars Lerin har blivit en ny favorit. Leif GW är ju en favvo sedan tidigare.

    Nu hoppas vi på en fin fortsättning på veckan.

Kommentera

