Hoppsan!

Om man bestämmer sig för att en sak heter på ett visst sätt, då är det så.

”Downtown Abbey” har jag sagt och skrivit sedan jag blev ”frälst”. Döm om min förvåning när jag fick upp ”är det Downton Abbey du menar?” när jag sökte efter senaste boxen.

DA

Där ser man… Lovar att skriva och saga rätt i fortsättningen. :-/

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Hoppsan!

  1. Maria skriver:

    Jag trodde oxå att det hette så bra länge 🙂

  2. pysbloggen skriver:

    Jag letar också 6:an.

  3. surridurr skriver:

    Fniss, jag trodde som du, så nu har även jag lärt mig den rätta stavningen. Kram

Kommentera

