Bärnsten

Nästanpåsvärsonen kom på spontanmiddag ikväll. Sånt gillar jag! Vi pratade om lite av varje, åt god mat och drack vin. Därefter fortsatte mAnnen och jag med espresso och sprit. Glenmorangie gör mig spirituell, mjuk och lycklig, så jag budade hem en tröja via FB och odlade vänskap i cybern. 

Whisky och Shetland avslutade kvällen. Åh, vad jag längtar efter Jimmy Perez… ‘s hemmamiljö.

B-)

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Bärnsten

  1. Znogge skriver:

    En toppenkväll med andra ord 😀

  2. surridurr skriver:

    Mysig kväll, kram

  3. Maria skriver:

    Ska du ha tröjan på jobbet? 😉

  4. gunnardeckare skriver:

    Vi delar vår beundran för Shetlandkan jag se. Vet inte om och när det kan komma nya avsnitt. Det brukar vara BBC som är först. Tyvärr går det inte att få in BBC1 i Sverige i något kanalutbud tror jag.

  5. Maria skriver:

    Jag GLÖMDE Shetland!!!!

Kommentera

