Brum..?

Det finns mornar, dagar – då en motor brummar inom mig. Jag kan inte koncentrera mig, inte tänka bra tankar, inte slappna av. Så är det just nu. Lika bra att starta dagen med att köra och handla. 😕 Har lovat mor att komma hem med ingredienser till jordnötssås. Rar 82-åring som vill fortsätta upptäcka. 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Brum..?

  1. Znogge skriver:

    En god ambition att ha nyfikenheten kvar!

    Trevlig lördag 😀

  2. MarveW skriver:

    Hoppas på en solig lördag. Köp något gott till dig själv.

  3. pysbloggen skriver:

    Min motor brummade lite för mycket i natt, att sova tog tydligen för mycket tid.

  4. gunnardeckare skriver:

    Vad som gör att vissa människor blir riktigt gamla tvista de lärde om. Att ständigt vara nyfiken tror jag är en bra egenskap i det sammanhanget.

Kommentera

