Varför vänta?!

 Mums! Jag behövde ett litet mellanmål, så varför inte provsmaka redan idag? Vilken överraskning jag fick när jag öppnade förpackning, massor av svartvinbärssylt ju. Gott! 😀

20160227_164609.jpg
För att få bort den tråkiga sinnesstämningen tidigare idag, tog jag en sväng med mina stavar. Det var hur skönt som helst. Väl hemma hade energin återvänt och jag planterade ett par julrosor som jag räddade i höstas när mAnnen gjorde om i trädgården. De har stått i en spann sedan dess, men nu fick de komma ner i jorden. wp-1456582890765.jpegTänkte på Pysens 18 minusgrader när jag såg alla nyckelpigor här. Vi bor i ett lååångt land. 

Nu ska kalufsen fixas till, sedan bär det av till champagneprovning. Tjolahopp!

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Varför vänta?!

  1. WoW skriver:

    Här har vi tjäle fast ändå snödroppar

  2. pysbloggen skriver:

    Nyckelpigor. ……

  3. gunnardeckare skriver:

    Inga vårblommor här ännu men julrosorna har blommat nästan hela vintern

  4. Znogge skriver:

    Själv satte jag i mig en hel chokladboll och det var bara såt´gott1

    Kram

  5. surridurr skriver:

    Vårblommor nu? Hoppas på att det vita försvinner i morgon. Kram

  6. Znogge skriver:

    Så gott! Alltså!

  7. Tomtan skriver:

    Det är verkligen ett avlångt land. Snön gick upp till midjan på älsklingen på väg upp till paradiset i lördags 😀

Kommentera

