Hör ni tjejer – ladies – kvinnor!

Detta är ju löjligt! Minns ni de tidiga tonåren när ni var så där grymt ömma i brösten? Precis så har jag det nu. 😕 Snälla nån, femtiotvå år gammal… Någon som känner igen det här? Kan det vara en klimakteriegrej? 

Jag självbehandlar och kliver upp på morgonen, drar på mig kläder och tar en tur med stavarna. Motion var det som rekommenderades när hunden blev skendräktig och hade ömmande juver. Funkar säkert på medelålders tanter också. 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Hör ni tjejer – ladies – kvinnor!

  1. Maria skriver:

    Så brukar jag med ha det fast jag tänkte mer på känslan av att vara gravid. Skendräktig! Det är säkert en åldersgrej 🙂

  2. WoW skriver:

    Samma här fast aldrig som ung utan gravid som Maria 😉

  3. pysbloggen skriver:

    Motion är alltid bra, sa hon hurtfriskt! Just det där fenomenet har jag inte upplevt sen gravida dagar, hormoner är mäktiga saker.

  4. Znogge skriver:

    Har aldrig känt så och kan inte bidra med något vettigt alls tyvärr…

  5. gunnardeckare skriver:

    Nej det har jag inte upplevt 🙂

  6. Jag har vid ngt tillfället fått skit ont i bröstvårtan. Det har stuckit som tusen nålar. Vaknat i panik mitt i natten. Kan vara så fick jag till svar. Försvann bara. Kvinnokroppen…

  7. Maria skriver:

    Men vad skönt att inte vara man ändå 😉

  8. Eva Swedenmark skriver:

    Jag tror jag var lycklig nog att bara glida igenom klimakteriet utan märkbara problem. En dag var mensen försvunnen och det var för min del bara så skönt!

Kommentera

