Vår?

Den kom ju av sig, den efterlängtade våren. Ja, jag vet att den brukar göra det, men i år kunde den väl ha överraskat mig med att börja redan i februari?

Jag längtar efter kvittrande fåglar och kopulerande nyckelpigor, solstrålar som färgar min nos lite röd och avslöjar mina mjölkiga fönsterrutor.

Nåja, nu är det fredageftermiddag och jag är trots allt lite närmre vären än vad jag var imorse. 🙂

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vår?

  1. pysbloggen skriver:

    Jag har 5-7 veckor innan jag kan cykla, då ropar jag hej.

  2. WoW skriver:

    Jag ville också haft den kvar som i förra veckan med soool.
    Inte snöfall varenda dag 😦

  3. Jag skriver:

    Vi har vår, var har ni er?

Kommentera

