Upp å ner å så upp igen

Vilken tur att jag är barnsligt förtjust i att sova. Jag tycker att jag knappt hunnit stiga upp,  förrän det är dags att krypa ner i dunet igen.
Två dagar med siffror, sedan bär det av till Nerja. Vädret är det visst lite si å så med, eller så är det bara appen som luras. 😉 Det får bli som det blir med den saken.

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Upp å ner å så upp igen

  1. Znogge skriver:

    Dagarna rasslar verkligen på! Vädret kan vi inte påverka så egentligen är det helt onödigt att bekymra sig över det…

    God onsdag!

  2. pysbloggen skriver:

    Hur var det ni bodde där?

  3. Maria skriver:

    När vi var i Thailand sa appen att det regnade varje dag och guuuuu hur vi längtade efter detta regn som vi aldrig såg.

  4. Jag skriver:

    Nerja… med stalagmit-/stalaktitgrottorna. Det var då min vän, en gång för länge sen.. Trevlig resa, njut!

Kommentera

