Andra viktigheter

Imorgon är det äntligen dags för ett frisörbesök. Normalt sett går jag dit var sjätte vecka, men sist var frisören sjuk och jag hoppade över klippningen. Lite wild’ncrazy där. 😉

Nu är jag förstås rättså trött på kalufsen och vill bara ha bort den. Men vilken frisyr ska jag ha?! Det där brukar ju frisören lösa, hon presenterar ofta ett förslag varpå jag ta av mig glasögonen och säger ”Kör”.

En kort frisyr till en dito femtiotvååring. Vad säger du?

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Andra viktigheter

  1. Maria skriver:

    Jag tycker att du säger ”kör” 🙂

    Du har fördelen att ha ett väldigt nätt utseende, det är en förutsättning för att ha kort hår som äldre. Då blir det SJUKT snyggt hahahaha. Själv ser jag mer manlig ut med kort hår för mina drag är inte så nätta.

  2. Gunnar skriver:

    Det finns ju lekfulla appar numer där man kan byta ansikten på folk etc. Konstigt att ingen frisör skaffat sig nåt likande. Då skulle man ju kunna se hur det blir med olika frisyrer.

  3. lenaikista skriver:

    Jag var på frisyranalys en gång för väldigt många år sen – finns det numera? Enskild sittning med frisör som la in min bild på en skärm och sen fick jag välja frisyrer att testa, även med hänsyn till hur mkt krut jag ville lägga på att sköta dem. Han justerade med hänsyn till min hårkvalitet,
    ickelockighet etc.

    Jättekul, vi stimmade mycket och man såg direkt vad som funkade. 🙂

  4. Znogge skriver:

    Jag tror att det blev alldeles utmärkt! Själv är jag i akut behov av en klippning men har inte kommit till skott. Nu måste det bara bli av.

Kommentera

