Ovant

Jag är vanligtvis en glad och obotligt positiv individ, men just för sekunden pausar jag min personlighet. Jag är sur, irriterad och frustrerad över min arbetssituation. Att bli sedd är fanimig ett grundläggande behov hos oss alla och när jag blir negligerad kryper mina sämsta sidor fram.
Men annars är det bra, utanför jobbet alltså. Återkommer i ärendet. Ber att få bikta mig och tala om att jag dirigerade mAnnen till en pub som kunde servera hamburgare, pommes och öl i eftermiddags, när han hämtade upp mig i stan. Våren och jag var på samma humör, blåst på tvären och ispiggsregn.

Nog om Sur*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Ovant

  1. Kvinnotankar skriver:

    Låter som resultatet av surheten blev gott 😉

  2. WoW skriver:

    Man får lov att sura också, fast man är en glading 😖😉

  3. Maria skriver:

    Planeterna ligger definitivt fel nu.

  4. pysbloggen skriver:

    Sur är ingen kul känsla, arg är isåfall bättre.

  5. Tomtan skriver:

    Bra bot mot dåligt humör 😀

  6. Znogge skriver:

    När det känns så är ett pubbesök helt rätt! Irriterande när det är så på jobbet…

    Kram

  7. gunnardeckare skriver:

    Vi behöver alla bli sedda och bekräftade. Hoppas att det känns bättre när våren kommer.

Kommentera

