Dagens frågor

1. Hur kort blir den nya frisyren? Det där löser frisören som var på inspirerande kurs igår. 

2. Ska jag överge min ”stora” Samsung för en behändigare iPhone SE? Här är jag försiktigare än hos frisören. Märkligt…

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Dagens frågor

  1. pysbloggen skriver:

    På fråga 1 säger jag kul hur dom, på fråga två ett rungande nej. Jag har iofs haft samsung länge, så när jag fick infallet att skaffa iphone som jobbmobil var jag kanske för van, men fy tusan vilken hemsk mobil.

  2. WoW skriver:

    Frisören fixar det om man inte orkar tänka själv!
    Jag gillar mina fånar 😉
    Jag gillar min Samsung med, fast den är yttepytteliten

Kommentera

