Om relationer

Idag är det härligt att vara jag och kunna se i backspegeln och känna mig nöjd. Just i detta nu är min älskade sambo hemma hos barnens nyopererade pappa och levererar en ställbar säng. Det är något de två herrarna kommit på helt utan min inblandning. För mig är barnens pappa inget ”Ex”, jag tycker inte om det epitetet, han är just Barnens pappa, en man som jag älskade en gång och som blev den bästa av fäder till våra barn.

Att mAnnen är en hjälpsam och omtänksam man, har väl ingen av er missat? 😉

*P*

 

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Om relationer

  1. Maria skriver:

    Det är bra med goda relationer, speciellt till de man har barn med. Det underlättar och egentligen borde alla se till att det blir så. Fast jag gillar ordet ex, det betyder inte att den vänskapliga relationen (vad gäller partners) är avslutad, bara att det är en före detta partner.

  2. miatankar skriver:

    Jag använder heller aldrig ex utan säger barnens pappa. Precis som för dig känns inte ”ex-ordet” bra. Du måtte i alla fall ha en förmåga att slå dig tillsammans med ”goda” män… 🙂

  3. surridurr skriver:

    Fantastiskt bra för alla inblandade parter med bra relationer. T vara på dem!
    Kram

  4. Tomtan skriver:

    Tänk om alla hade det tänket. Då skulle livet vara lättare för många barn…

  5. Znogge skriver:

    Klokt! Har man barn tillsammans så har men en relation och en viktig gemensam nämnare. Så är det bara!

Kommentera

