Snurr

Idag känner jag av yrsel…

image

Har lagt mig på tvären i sängen en stund, tittar på väggen och bokhyllan som jag tycker så mycket om. Favoritdjuret framgår väl? 😉
Undrar om yrseln beror på att huvudet är fullt av tankar, känslor som borde komma ut? Eller sitter det i nacken/ryggen? Skönt att veta att kiropraktorn ska pyssla om mig i veckan och att jag tagit spontanledigt tisdag – onsdag. Dagar att sortera livet på, inte bara fortsätta framåtframåt…

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Snurr

  1. Znogge skriver:

    Yrsel är inte roligt alls 😦 Hoppas det lägger dig.

    Kram

  2. Ja yrsel ska man ta på allvar. Ta det lugnt 💛

  3. Maria skriver:

    Kolla upp yrseln!

  4. Kvinnotankar skriver:

    Får är fina djur. Hoppas du blir av med yrseln snabbt, hade själv en rejäl omgång i höstas, inget allvarligt men oj så otäckt det var!

  5. miatankar skriver:

    Tycker det låter klokt med litet extra ledighet.

    Yrsel, ett problem som många drabbas av emellanåt. Orsakas av allt möjligt…med det menar jag att väldgt mycket olika ”saker” kan ge yrsel…

  6. Tomtan skriver:

    Hoppas kotknackaren kan hjälpa!

  7. MarveW skriver:

    Ta hand om dig!

  8. gunnardeckare skriver:

    Yrsel är inte kul att ha. Behandling för rygg och nacke kan säkert hjälpa. Har du testat akupunktur?

    Jag har en recension på Ramona Franssons nya deckare på min blogg. Läs gärna den (recensionen och boken)

Kommentera

