Bra dagar

De här spontandagarna, då jag tar ledigt av ingen speciell anledning,, de brukar bli bra. Så även denna gång. I tisdags åkte jag och Yngsta in till stan, kollade efter klänning till mig och lite annat smått och gott till henne. Sprang på en av hennes vänner och gick i samlad tropp till Kafé Agnez på Gamla väster, åt vegansk buffé och småpratade.  

Jag har länge varit nyfiken på det lilla kaféet som ldessutom levde upp till mina förväntningar. För övrigt så är den lilla stadsdelen alldeles bedårande den här årstiden, med alla vackra klängrosor och snart också stockrosor som blommar. 

Det blev några mysiga timmar med tjejerna, så där behagligt otvunget. Det gillar jag. 
Kvällen spenderades på studentuppvaktning, den första av veckans tre. 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Bra dagar

  1. Maria skriver:

    Vilket mysigt ställe!

  2. WoW skriver:

    Ser väldigt pittoreskt ut, hade gärna haft en egen bläckfisk om det var görligt :O

  3. MarveW skriver:

    Måste också införa spontandagar. Låter toppen.

  4. Znogge skriver:

    Så trevligt det ser ut på caféet! Är det på gamla väster i Malmö?

    Kram

  5. Tomtan skriver:

    Trevlig sommar!

Kommentera

