Små stunder

Lycka och njutning ser så olika ut för oss alla. 

För min egen del hittade jag båda på Kallis ikväll. Körde dit efter jobbet, skalade av mig kläderna och gled ner i vattnet. Alldeles, alldeles underbart! Stod och betraktade den vackra himlen en stund innan jag la mig tillrätta på brygga. Runt om mig samtalades det om jobb, middagsplanering och annat som är Livet. Gnissel från nybadade fötter i flip-flops och skratt, vattenplums och ”oh oh så skööönt”. Det sistnämnda går även under benämningen Öresundsorgasm. 😉



Havet… jag slutar aldrig att fascineras av att vara nära det.

Översta bilden är tagen tidigare i sommar, de andra togs igår. 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Små stunder

  1. MarveW skriver:

    Åh så härligt. Så klokt att ta vara på dessa stunder.

  2. Maria skriver:

    Om man måste säga ”Ohh så skönt” betyder det att det egentligen är för kallt för att bada 😉

  3. pysbloggen skriver:

    Havet är underbart!

  4. gunnardeckare skriver:

    Ser så härligt ut! Får mig att längta till havet.

  5. Corleonia skriver:

    Härligt med kvällsdopp! Och sol i molnslöja. 🙂
    Vackert!

  6. Znogge skriver:

    Vilken alldeles underbar avslutning på dagen!

    Kram

  7. miatankar skriver:

    Havet… Visst är det något alldeles speciellt med det! Tyvärr har jag för långt dit för att ta ett kvällsbad. Men Vättern finns… den går också att njuta av!

    Det låter som en alldeles underbar stund du hade där i och vid vattnet! Något gott att spara inombords för kommande mer mörka tider.

Kommentera

