Gult kort – kanske rött?

Det var ju nästan en evighet sedan jag skrev här. Ni glömmer väl inte bort mig?! 😉

Nåväl, det fungerar utmärkt med vår inneboende. Den här helgen kommer han att stanna nere i Skåne och tentaläsa. ”Jag köper några ipor imorgon, det är ju fredag!” Det får han gärna göra. 🙂 Kontrakt är skrivet på en etta i ett av stans bästa områden, så snart flyttar han ut igen.

Om en stund loggar jag ut för dagen, åker och handlar mat till föräldrarna och kör därefter hem till herrarna där hemma. Solen skiner och inget speciellt är inplanerat i helgen. Gott!

*P*

Semesterresan då? Jotack, den gick också bra. Jag måste skärpa mig med mitt skrivande.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Gult kort – kanske rött?

  1. Maria skriver:

    Ja, lev inte bara – blogga mer 😉

  2. MarveW skriver:

    Ingen anledning till dåligt samvete. Snart kommer mörkare tider med gott om tid att blogga. Trevlig helg!

  3. gunnardeckare skriver:

    Nej vi har inte glömt dig. Trevlig helg!

  4. pysbloggen skriver:

    Var sak har sin tid.

  5. Corleonia skriver:

    Jag kikade faktiskt in för att se om jag missat dig. Men nu är du ju här! 🙂

  6. MiesLiv skriver:

    Glömma dig?! Går inte! 😉

  7. WoW skriver:

    Det går i vågor. Jag var tyst rätt länge men mu bubblar blogginläggen fram igen 🙂
    Hälsan tiger still 😁

  8. Znogge skriver:

    Alltid trevligt med ett livstecken i alla fall men stress ska man inte känna på grund av bloggen!

  9. miatankar skriver:

    Du är nog som de flesta bloggare, det skrivs litet i skov… 🙂

Kommentera

