With a little help…

Kära bloggvänner, nu har jag försökt att lösa ett litet problem här på WP, utan att lyckas. Men inte deppar jag för det, jag vänder mig istället till expertisen – dvs ER! 🙂

Dottern på andra sidan jordklotet har (äntligen) börjat blogga och glad är jag. Men! Varför kan jag inte följa hennes blogg i Läsaren? Den finns med i listan, men ingen uppdatering kommer. WP meddelar att det inte finns en blogg med hennes namn ”på mitt språk”. Nej? Hon skriver ju på engelska, men det ska väl inte vara ett hinder?!

Tacksam för glada tillrop och hjälp.

Svar till Nyfiken mor.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till With a little help…

  1. Maria skriver:

    Konstigt för jag följer en del utländska bloggar och gör på samma sätt som när jag följer era bloggar.

  2. WoW skriver:

    Ibland försvinner ju exempelvis Pysens blogg i mitt flöde ett tag så får jag gå dit ”manuellt” oftast via läsaren Bloglovin som sällan missar någon blogg. Så plötsligt dyker inläggen upp igen i läsaren 🙃

  3. gunnardeckare skriver:

    Jag har övervägande utländska bloggar från Italien,USA,Spanien,UK m fl och det fungerar bra. Jag har mitt operativspråk ställt på engelska men det borde inte spela någon roll

  4. irrhönan skriver:

    Guwímas blogg kan jag inte ”se”. Och länge kunde jag inte se WoW – men hon kom plötsligt tillbaka.

  5. Corleonia skriver:

    Jag har också utländska följare och följer andra. Har du kollat så den inte är privat – då får man inte upp bloggen.

  6. Jag skriver:

    Hur är det med ÅÄÖ? Jag kunde inte använda taggen ”höst” ”på mitt språk”. Inte förrän jag skrev ”host” fungerade det.

Kommentera

