Omprioritering?

-Ses vi på tisdag? undrade kollegan i telefon.

-Absolut! svarade jag.

Vi ska på utbildning tillsammans och det ska bli kul att ses, det var ett tag sen.

-Tycker du att jag ska ta tåget? undrade hon vidare.

-Eeh.. Ja!

Tar man tåget så kan man ta ett glas vin efter utbildningen ju. 🙂 Men så kollade jag min kalender.

-Fast jag ska på information om vårt pensionsavtal vid sextiden…

Ett riktigt hjärtligt gapskratt hördes i luren.

Jag ska nog prioritera om lite va? 😉

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Omprioritering?

  1. MiesLiv skriver:

    Oja, ATT du ska! 🙂

  2. pysbloggen skriver:

    Vin bör prioriteras!

  3. Maria skriver:

    Pension hinner du med ändå.

  4. Corleonia skriver:

    🙂 Låter som en bra tanke – omtänk. 🙂

  5. gunnardeckare skriver:

    😊 ja det verkar så

  6. MarveW skriver:

    Hög tid för klokt beslut

  7. Znogge skriver:

    Det gäller att fokusera på väsentligheterna 😉

  8. miatankar skriver:

    Vad är roligast? Vi ska ta var på de små och stora glädjestunderna i livet…. pensionsinfo är nog inte en sådan, gläddjestund alltså! Trevlig helg!

Kommentera

