U.a.

Fotomodellade i torsdags, fick svar idag. Alltid lika skönt och alltid lika lyxigt att bli kallad.

Tyckte inte att det var så länge sen jag var där senast. Januari 2015 visade det sig. Frågade lite om arbetsmiljön när jag ändå var igång. Strålningen är svag eftersom det är mjukdelar (jotack…) som röntgas och skärmen sköterskan står bakom innehåller bly. Vid andra plåtningar lämnar ju personalen rummet, men inte här. 

Ett par år tills nästa gång. Jag kommer att känna samma tacksamhet då, precis som när det kallas till cellprov. 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till U.a.

  1. MarveW skriver:

    Gott resultat.

  2. Corleonia skriver:

    Skönt att veta.

  3. pysbloggen skriver:

    Det är en ynnest. Att få bli testad, att vara frisk.

  4. gunnardeckare skriver:

    Min kära scannas varje PR och jag tycker det är en utmärkt ide som säkert sparar många liv

Kommentera

