Idag åkte det

Jag gav det ett seriöst försök. Verkligen. Men det var inte jag. När jag frågade döttrarna om ny frisyr igår, svarade de unisont ”klipp det kort mamma” och kort blev det. Frisören var glad som en speleman. ”Du har ju en sån snygg nacke!” Tur att jag är snygg ur något perspektiv. 🙈

Lite snabbfärg i form av slingor och en lite krämig botten blev det också. Fick känslan av att frisören beskrev en maträtt när hon kollade resultatet. 


Nåväl, nu gäller det att svepa mjuka sjalar om sig, det drar lite kallt när håret skalats av. 

*P*

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Idag åkte det

  1. Maria skriver:

    Vi har ju samma frisyr nu!

  2. MarveW skriver:

    Supersnyggt!

  3. WoW skriver:

    På fler är ett sätt skulle jag vilja påstå 😘

  4. pysbloggen skriver:

    Å så längtar jag ännu mer efter min frissa! Mycket snyggt!

  5. livetslimbo skriver:

    Snygg nacke indeed. Snyggt alltihop faktiskt

  6. lenaikista skriver:

    Jättesnyggt! O nu minns när jag klippte mitt långa hår: det blåste i nacken t o m inomhus! 🙂

  7. Corleonia skriver:

    Så jättefint . 🙂

Kommentera

